Grįžti atgal

SEB grupės paslaugų centras išaugs iki 1 tūkst. darbuotojų

Naujienos 2018-10-09

SEB grupės paslaugų centro Vilniuje komanda iki šių metų pabaigos planuoja įdarbinti tūkstantąjį darbuotoją. Prie šiuo metu dirbančių 930 specialistų ateinantį ketvirtį turėtų prisijungti apie 70 naujų žmonių – didžiųjų duomenų specialistų, programuotojų, klientų aptarnavimo ekspertų, finansų srities duomenų ir ataskaitų analitikų bei kitų specialistų.

„Darbuotojų skaičių didiname dėl dviejų priežasčių. Visų pirma, augant darbuotojų kompetencijai, esame pajėgūs prisiimti vis daugiau ir sudėtingesnių funkcijų. Todėl plečiame kompetencijų spektrą jau egzistuojančiose verslo srityse – operacijų, finansų, IT. Taip pat planuojame į Lietuvą atvesti naujas SEB grupės verslo palaikymo sritis“, – teigia SEB grupės paslaugų centro vadovė Rūta Jasiulionienė. Personalo Vilniuje gausės ir kitąmet – planuojama samdyti dar apie 100 darbuotojų, daugiausia operacijų ir informacinių technologijų sričių specialistų.

Šią savaitę SEB grupės paslaugų centras Vilniuje mini 10 metų veiklos sukaktį. Nuo centro įkūrimo 2008-aisiais, kai jame dirbo 67 specialistai, iki dabar komanda išaugo 16 kartų. Didžiausias augimo šuolis įvyko 2016-aisiais, kuomet buvo pasamdyta apie 200 naujų darbuotojų – tuomet komanda išaugo 26 procentais.

„Ko gero, tokių didelių augimo mastų, kaip prieš keletą metų, artimiausiu metu nematysime, nes paslaugų centrų rinka pasiekė tam tikrą brandos laikotarpį. Tačiau tiek SEB grupės paslaugų centro, tiek kitų šalyje veikiančių panašių centrų atsakomybės ir funkcijos taps vis sudėtingesnės, darbuotojų kompetencijos augs, daugiau dėmesio bus skiriama tam, kaip klientams sukurti didesnę vertę, automatizuoti ir optimizuoti paprastesnius procesus. Vis dėlto rinka dar nėra prisotinta, tad galime tikėtis naujų dalyvių ir turime būti tam pasiruošę“, – paslaugų centrų rinką šalyje vertina R. Jasiulionienė.

Pasak jos, SEB grupės paslaugų centruose specialistus dirbti motyvuoja siūlomos galimybės augti ir tobulėti. „Turime net 46 darbuotojus, kurie mūsų paslaugų centre Vilniuje dirba visą šį dešimtmetį. Taip pat didžiuojamės, kad užsitarnavome visos SEB grupės kolegų pasitikėjimą, todėl augame apjungdami, centralizuodami verslo paslaugų funkcijas, išbandome daug naujų projektų. Vilniuje yra įgyvendinami greitieji veiklos efektyvinimo projektai, kuriami robotai, diegiame „agile“ metodiką“, – komentuoja SEB grupės paslaugų centro vadovė R. Jasiulionienė.

Šiuo metu SEB paslaugų centre Vilniuje daugiausia darbuotojų dirba IT srityje – 350 žmonių, kurie sudaro 38 proc. visos komandos, taip pat operacijų srityje (32 proc.), ir finansų srityje (22 proc.). Kiti specialistai dirba SEB grupės personalo administravimo, rizikos analizės, robotikos ir kitose srityse.  54 proc. visų darbuotojų yra moterys, 46 proc. – vyrai. SEB grupės paslaugų centre Rygoje dirba apie 500 žmonių.